Υπηρεσίες

Στο Φυσικοθεραπευτήριο παρέχονται υπηρεσίες που αφορούν ασθενείς με μυοσκελετικά προβλήματα, με αθλητικές κακώσεις αλλά και με νευρολογικά και νευροχειρουργικά προβλήματα όπως εγκεφαλικά, Σκλήρυνση κατά πλάκας, χειρουργημένοι όγκοι εγκεφάλου ή σπονδυλικής στήλης κλπ.

Σημαντικό μέρος της θεραπείας είναι η ενημέρωση του πάσχοντος για το είδος, τη φύση και το μηχανισμό του προβλήματός του, με τελικό στόχο την αποκατάσταση της πλήρους λειτουργικότητάς του όταν αυτό είναι δυνατό και την επιστροφή του στο φυσιολογικό ρυθμό της ζωής του.

Με τον τρόπο αυτό αποφεύγονται λάθη στην κατανόηση από τον πάσχοντα που οδηγούν σε παρανοήσεις και δημιουργούν χρόνιους ασθενείς.

Απαραίτητη είναι η προσυννενόηση (ραντεβού) πριν την έναρξη του θεραπευτικού σχήματος. Η πρώτη επίσκεψη περιλαμβάνει τη λήψη ενός λεπτομερούς ιστορικού με σκοπό την εξακρίβωση του μηχανισμού του προβλήματος του πάσχοντος. Για το λόγο αυτό χρειάζεται χρόνος τουλάχιστον μιας ώρας ώστε με ησυχία και λεπτομέρεια να αναλυθεί η συμπτωματολογία και να γίνουν τα κατάλληλα τεστ αξιολόγησης και να σχεδιαστεί η θεραπεία.

Κάθε θεραπεία είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε ατόμου, είναι αυστηρά εξατομικευμένη και περιλαμβάνει τα παρακάτω στους κατάλληλους συνδυασμούς ανάλογα με το πρόβλημα :

• Τεχνικές που αυξάνουν την τροχιά κίνησης «κινητοποίηση» (mobilization), «χειρισμούς» (manipulation), «τεχνικές μυϊκής ενέργειας» (muscle energy techniques), «μεταϊσομετρική χαλάρωση», (post isometric relaxation), «διατάσεις» (stretching).
  • Τεχνικές «ενεργητικής σταθεροποίησης» της σπονδυλικής στήλης και των περιφερικών αρθρώσεων.
  • Τεχνικές βελτίωσης της ιδιοδεκτικότητας και της ισορροπίας.
  • Τεχνικές αντιμετώπισης του πόνου και αντιμετώπιση ασθενών με χρόνιο πόνο.
  • Θεραπευτική γυμναστική για συντήρηση και πρόληψη καταπονήσεων του μυοσκελετικού συστήματος.
  • Εφαρμογή φυσικών μέσων (ηλεκτροθεραπεία) όταν και όπου κριθεί απαραίτητο για την ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Τελευταία Νέα

• Μήπως κάθεστε στο κρεβάτι περισσότερο από όσο χρειάζεται;

Είναι γνωστό ότι ο άνθρωπος έχει την ικανότητα να επουλώνει τις βλάβες από μόνος του. Η διαδικασία της επούλωσης-ανάρρωσης γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όταν δεν υπάρχουν εμπόδια που την επηρεάζουν αρνητικά. (1)

Δείτε μας στο

Youtube 2