Με τί μαξιλάρι να κοιμάμαι;

ΜΥΘΟΙ : Πόσοι απο εσάς κοιμάστε σε θέσεις παρόμοιες με αυτές που βλέπετε; Μάλλον κανείς. Όλοι μας αλλάζουμε θέση πολύ συχνά στον ύπνο και σίγουρα σε στεκόμαστε σα Lego όταν κοιμόμαστε, ούτε σαν κυβάκια. Άρα γιατί να χρειαζόμαστε ένα ειδικό μαξιλάρι, τόσο ειδικό μάλιστα, που το έχουν φτιάξει να είναι για όλους ......το ίδιο!!

gal1ΛΑΘΗ : βέβαια ένας συνδυασμός κακής στάσης στον ύπνο με ένα κακό μαξιλάρι μπορεί να μας κάνει να ξυπνήσουμε με ενοχλήσεις ή και πόνους που θα μας ταλαιπωρήσουν αρκετά, ή θα χειροτερέψουν ένα πρόβλημα που ήδη έχουμε.


gal2ΑΛΗΘΕΙΕΣ : όλοι οι άνθρωποι επιλέογυμε διαφορετικές θέσεις στον ύπνο που εξαρτώνται απο πολλόυς παράγοντες. Δεν υπάρχει λοιπόν ένα μαξιλάρι για όλους τους ανθρώπους, αλλά ανάλογα με τον τρόπο που κοιμάται ο καθένας, τη στάση, τη θέση το αν πονάει σε κάποιο σημείο του σώματός του, επιλέγει και το κατάλληλο μαξιλάρι.

gal3ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : απολαύστε τον ύπνο σας αφού βρείτε το κατάλληλο μαξιλάρι που είναι ιδανικό μόνο για εσάς. Η καλύτερη απόδειξη είναι ο άνετος ύπνος που θα κάνετε και μην ακούτε αυτούς που λένε οτι πρέπει ναπεριμένετε να περάσουν 10 ή 20 μέρες για να το συνηθίσετε. Εξ' άλλου, ο τρόπος που κοιμόμαστε είναι μοναδικός για τον καθένα μας. Καληνύχτα σας !!

 gal4 

Τελευταία Νέα

  • Συχνοί τραυματισμοί στο γυμναστήριο

    Σακελλαρίου Κωνσταντίνος, ΡΤ-ΟΜΤ            
    Senior Clinical Instructor                                                 
    Certified Adults’ Educator

    ff558c5454bb72a3ad82bd6bec9b3429

     

    Οι τραυματισμοί στο γυμναστήριο μπορεί να συμβούν είτε ξαφνικά κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειας, ή αθροιστικά σε βάθος χρόνου. Συνήθως τα αίτια είναι ο συνδυασμός πολλών παραγόντων , όπως η φυσική κατάσταση του αθλουμένου, η εμπειρία του, το αν είναι αρχάριος ή όχι, η άσκηση που επιλέχθηκε, η τεχνική με την οποία εκτελέστηκε η άσκηση, η ταχύτητα, ανατομικές ιδιομορφίες που έχει ο αθλούμενος και δε γνωρίζει όπως γωνία συστροφής στο ισχίο, ακρώμιο τύπου ΙΙ ή ΙΙΙ, έλλειψη σωστής καθοδήγησης και προθέρμανσης, απότομη αύξηση του βαθμού δυσκολίας μιας άσκησης, γρήγορη ένταξη σε πλήρες προπονητικό πρόγραμμα μετά από κάποιο τραυματισμό  κλπ.

     

      

  • Στάσεις και ενστάσεις

    Από τη μικρή μας ηλικία, ακούμενα μας λένε να κρατάμε «ίσιο» , «στητό», «σωστά» το σώμα μας. Ακούγεται όμορφο , λογικό και υγιές. Τι θα γίνει όμως αν δεν κρατάμε το σώμα μας στη «σωστή» στάση; 

  • ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ : λαμπάκια, μπουρμπουλήθρες, ιδρώτας…

    Πόσο μας χρειάζονται κάποια απο τα μέσα της Φυσικοθεραπείας;

  • Ινομυαλγία

    Οι περισσότεροι από όλους μας έχουμε πονέσει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας. Όσο εντονότερος ήταν ο πόνος, τόσο περισσότερα ήταν και τα συναισθήματα που μας προκαλούσε. 

Δείτε μας στο

Youtube

Επικοινωνία

Διεύθυνση: Αβύδου 15, Ζωγράφου, 15771

Τηλ: 210 77.84.822

Φαξ: 210 77.84.822

manualph logo